REGULAMIN SPRZEDAŻY 
- House of English sp.k.-

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną prowadzonych za pośrednictwem Strony https://house-of-english-online.elms.pl/ prowadzoną przez HOUSE OF ENGLISH EWELINA GAWLIK-OLSZEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Sędziszowie Małopolskim, ul. Tarnowskich 13, 39-120 Sędziszów Małopolski, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000950198, NIP: 8181730679, REGON: 5210931710 reprezentowaną przez Ewelinę Gawlik - Olszsewską, zwaną dalej Sprzedawcą lub Właścicielem.
Zgodnie z wymogami, wyznaczyliśmy punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu. Szybka i bezpośrednia komunikacja jest możliwa e-mailowo na podany adres e-mail: [email protected]

W REGULAMINIE ZNAJDZIESZ M.IN.:
➢    I. Wytyczne dotyczące zakupu kursów, e-booków i uczestnictwa w webinarach, 
➢    II. Funkcjonalność Strony przeznaczoną m.in. dla zakupu i udziału w szkoleniach, kursach i inne techniczne kwestie, 
➢    III. Szczegóły dotyczące administrowania i moderowania Treści udostępnionych przez Użytkownika na Stronie i Platformie wraz z procedurą odwoławczą.
➢    IV. Postanowienia końcowe i kwestie odpowiedzialności Sprzedawcy.
➢    V. Załączniki.
§1 PODSTAWOWE POJĘCIA UŻYTE W REGULAMINIE
Wyjaśnienie: 
1.    Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
2.    Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
3.    Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów,  tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
4.    Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
5.    Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie pod domeną www.powiedztopo-angielsku.pl lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę; 
6.    Platforma/ Platforma zewnętrzna – platforma udostępniona w domenie www.webtolearn.pl w ramach której udostępniane są Produkty Sprzedawcy;
7.    Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
8.    Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
9.    Produkt – Produkt elektroniczny lub Usługa (w tym m.in. szkolenia, kursy) oferowane przez Sprzedawcę, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
10.    Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, nagranie webinaru, inne materiały w formie PDF, audio/video);
11.    Uczestnik – osoba korzystająca z Produktów Sprzedawcy;
12.    Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający m.in. zasady korzystania ze Strony, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę (również za pośrednictwem Platformy);
13.    Sklep/Strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę pod domeną www.powiedztopo-angielsku.pl
14.    Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
15.    Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
16.    Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
17.    Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: 
a)    wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, 
b)    wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej Usługi, 
c)    inne formy interakcji za pomocą takich danych; 
18.    Treść Użytkownika / Treści - informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z usług Serwisu, m.in.:
a)    opinie o Produktach, Usługach, 
b)    komentarze pod treściami udostępnionymi na Stronie,
c)    informacje zawarte na koncie Użytkownika widoczne na Stronie,
d)    treści postów i komentarzy na Platformie lub na dedykowanych kanałach w social media,
e)    informacje udostępniane w ramach Konta Użytkownika dostępne dla innych Użytkowników;
19.    Konto - indywidualne konto z możliwością administrowania, aktywowane w celu umożliwienia korzystania przez Klienta z Usług Strony lub/ i Platformy. 
§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY
1.    Warunki realizacji Umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta. 
2.    Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem Umowy, a także - na jego żądanie - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Sprzedawca.
3.    Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na terytorium państw UE oraz EOG.
4.    W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.  
5.    Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
6.    W przypadku gdy termin pierwszej płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.  
7.    W przypadku wyboru płatności cyklicznej lub ratalnej, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny za Produkt w całości. Zapłata pierwszej płatności, nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Ceny w całości. 
8.    Do skutecznej płatności - w przypadku dokonania przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – dochodzi z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
§3 CENA 
1.    Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
2.    Cena nie zawiera informacji odnośnie innych kosztów, o których w przypadku gdy Klient będzie zobowiązany je ponieść, zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia. 
3.    Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu. 
4.    Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest najniższa obowiązująca cena w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki. 
5.    Wszystkie ceny na Stronie Internetowej podane są w Polskich Złotych (PLN), co w każdym przypadku jest jasno oznaczone. Ceny podawane Klientowi zawierają podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki. Jeśli Klient nie jest zobowiązany do zapłaty podatku VAT (na przykład jego miejsce zamieszkania znajduje się poza Szwajcarią), powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przed złożeniem Zamówienia w celu zastosowania prawidłowej kwoty podatku VAT lub sprawdzenia, czy Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży do kraju Klienta.
§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ 
1.    Klient może korzystać ze Strony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 
2.    Płatności można dokonać za pomocą: 
a)    przelewu tradycyjnego po uprzednim złożeniu zamówienia bezpośrednio drogą mailową na adres Sprzedawcy:  [email protected]
b)    złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza zakupu na Stronie internetowej,
c)    złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza zakupu przez Platformę,
d)    płatności elektronicznej za pośrednictwem PayPal, BLIK, GooglePay, PayU
3.    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient (ten sam numer konta z którego dostarczono płatność). 
4.    Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub sposobu płatności.
5.    Z uwagi na brzmienie ustawy o podatku od towarów i usług, w przypadku dokonywania zamówienia przez Przedsiębiorcę, w celu wystawienia faktury VAT przez Sprzedawcę, może być konieczne podanie numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy (np. NIP) na etapie składania zamówienia. 
6.    Faktury i dane wysyłane są elektronicznie, na adres e-mail Klienta, przez który składa zamówienie.
7.    W celu zakupu Produktów przez Stronę i Platformę, należy:
1)    wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na Stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
2)    po wybraniu Produktów, po przekierowaniu na Platformę, należy założyć Konto na Platformie i wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
3)    zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
4)    po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
8.    W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila, za pomocą platform social media Sprzedawcy, należy:
1)    wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
2)    po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności);
3)    przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4)    zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji,
5)    w przypadku Produktów dostępnych na Platformie, aby korzystać z zakupionych Produktów, należy założyć Konto na Platformie i podać dane zgodnie z wymaganymi informacjami.
9.    Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
10.    Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Produkty elektroniczne (m.in. e-booki/nagrania wideo/kursy on-line/materiały PDF)
1.    W zależności od rodzaju Produktu, dostęp do Produktu elektronicznego zostanie udzielony poprzez przesłanie na podany przez Klienta adres e-mail:
a)    link do logowania do Platformy, w ramach której Produkt został udostępniony wraz z założeniem Konta na Platformie; 
b)    linku do pobrania Produktu elektronicznego, 
c)    link do nagrania udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym),
d)    link do live streamingu udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym).
2.    Dostęp do Produktu elektronicznego zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
3.    W przypadku Produktu elektronicznego w postaci nagrań wideo, możliwe jest korzystanie z Produktu poprzez jego odtwarzanie (streaming). Zakazane jest udostępnianie linku do ww. nagrań osobom trzecim. Więcej informacji dot. praw autorskich znajduje się w §8 Prawa autorskie i licencje.
4.    W przypadku Produktu elektronicznego takiego jak np. kursy/szkolenia lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia.
5.    Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
Dostęp do Platformy 
6.    W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do Platformy, Klient ma prawo korzystać z materiałów dostępnych na ww. Platformie. Link do Platformy zostanie przesłany Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail lub dostępny bezpośrednio po zakupie zgodnie z §4. W przypadku gdy do uzyskania dostępu, konieczne będzie dodatkowo, podanie hasła identyfikującego Klienta, Sprzedawca prześle również hasło dostępowe.
7.    Klient ma prawo korzystać z dostępu do Platformy Sprzedawcy z ćwiczeniami, w sposób ograniczony czasowo przez okres 90 dni od dnia zawarcia Umowy.
8.    W ramach dostępu do Platformy, Klient może uzyskać dostęp do artykułów branżowych, edukacyjnych w formie darmowej lub po określonej Cenie zgodnie z Ofertą Sprzedawcy. 
9.    Klient ma obowiązek korzystać z Platformy zgodnie z jej odrębnym regulaminem REGULAMIN WEBTOLEARN
Transmisje on-line (m.in. webinary)
10.    W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line (m.in. webinarów/ szkoleń on-line na żywo/prelekcji), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do Platformy, na której odbywa się webinar/spotkanie najpóźniej przed terminem transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta lub udostępniony na Koncie.
11.    Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
12.    W związku z możliwością nagrywania transmisji on-line, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta. [§6 Wizerunek]
13.    Transmisje mogą przybierać różne formy (w tym funkcjonalności techniczne) zgodnie z Ofertą Sprzedawcy. Mogą to być m.in.: szkolenia na żywo z trenerem, interaktywne kursy on-line.
Szkolenie grupowe (m.in. szkolenie grupowe on-line/ webinary/ kursy on-line)
14.    Szczegółowe informacje dotyczące Szkoleń grupowych znajdują się w Ofercie.
15.    Szkolenia grupowe trwają minimum 120 minut, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
16.    Szkolenia grupowe odbywają się zgodnie z harmonogramem.
17.    Z uwagi na specyfikę Szkoleń grupowych, zmiana harmonogramu przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas Szkoleń grupowych nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za Szkolenie zrealizowane przez Sprzedawcę zgodnie z harmonogramem.
18.    Sprzedawca ma prawo nagrywać Szkolenia grupowe.
19.    Nagranie ze Szkolenie nie jest uwzględnione w cenie Szkolenia, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
20.    W przypadku nieobecności podczas Szkoleń grupowych, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do materiałów dodatkowych (o ile zostały udostępnione przez Sprzedawcę zgodnie z Ofertą). Materiały zostaną udostępnione na platformie, do której link zostanie przesłany Klientowi przez Sprzedawcę lub zostaną przesłane e-mailem.
Wsparcie do Produktu (m.in. wsparcie on-line, wsparcie w formie spotkań wideo/konsultacje 1:1)
21.    Szczegółowe informacje dot. wsparcia, znajdują się w Ofercie.
22.    Klient ma prawo korzystać ze wsparcia w sposób ograniczony czasowo przez czas posiadania dostępu do Produktu, w ramach którego wsparcie zostało zaoferowane.
Pozostałe informacje dot. Produktów  
23.    Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji on-line lub Szkolenia najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wydarzenia, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin wydarzenia, o czym Klient zostanie powiadomiony. W przypadku gdy Klient nie może uczestniczyć w nowym terminie, Klient ma prawo odrzucić propozycję Sprzedawcy.   
24.    Sprzedawca informuje Klienta m.in. o aktualizacjach, oprogramowaniu, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z Umową. 
25.    Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku, materiału lub dostępu do Platformy Sprzedawcy lub innych platform, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą. 
26.    Sprzedawca przedłuża na wniosek Klienta dostęp do Produktu w przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy, niemożliwe było korzystanie z ww. Produktów (m.in. problemy techniczne Platformy Sprzedawcy uniemożliwiające korzystanie z Produktów). Okres przedłużenia odpowiada okresowi, w którym Klient nie mógł korzystać z Produktu. Klient ma obowiązek powiadomić Sprzedawcę w przypadku zaistnienia ww. problemów.
27.    Z Produktu Sprzedawcy ma prawo korzystać wyłącznie jedna osoba (o ile nic innego nie wynika z Oferty). W przypadku gdy Uczestnikiem ma być inna osoba niż Klient, Klient wskazuje to Sprzedawcy na etapie składania zamówienia lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia poprzez wskazanie adresu e-mail Uczestnika na etapie zakładania Konta (również na Platformie). W takim przypadku, Klient zobowiązuje Uczestnika do przestrzegania Regulaminu, a w szczególności zasad i obowiązków wskazanych w §5 – 8 oraz §12-13. 
28.    W przypadku Klienta firmowego (zgodnie z §13 Regulaminu), Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie/funkcjonowanie Produktu/Strony, jeśli system komputerowy Klienta nie został odpowiednio przygotowany i dostosowany do warunków technicznych (ze względu na m.in. wewnętrzne zabezpieczenia i ograniczenia systemów komputerowych), pozwalających na poprawne korzystanie ze Strony/Produktu. 
§6 WIZERUNEK
1.    Klient jest świadomy tego, że wizerunek Uczestnika może być udostępniany w ramach transmisji on-line lub webinarów, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy. 
2.    Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach platformy z materiałami/szkoleniami/kursami.
3.    Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody. 
4.    Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
5.    Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób. W przypadku naruszenia ww. postanowienia, Sprzedawca, jak również inne osoby, których prawo do wizerunku zostało naruszone, mają prawo wystąpić z roszczeniem o zapłatę odszkodowania i/lub zadośćuczynienia w związku z ww. działaniem.
§7 WARUNKI TECHNICZNE    
1.    Klient może korzystać ze Strony zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
2.    Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
3.    W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1)    aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
2)    aktywnego konta poczty elektronicznej;
3)    założenia Konta użytkownika na Platformie.
4.    W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1)    aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to jedna z popularnych i używanych, takich jak np. Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
2)    aktywnego konta poczty elektronicznej;
3)    aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
4)    konta na Platformie w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem Umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej przestrzeni lub materiałów na Platformie;
5)    dostęp do słuchawek lub głośnika do odtwarzania dźwięku, a także mikrofonu - w przypadku Produktu uwzględniające transmisje on-line lub Szkolenia.
5.    W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt. 
§8 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
1.    Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
2.    Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
3.    Zabrania się Klientowi udostępniać Produkty lub dane do swojego konta innym podmiotom. 
4.    Zakupiony Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
5.    O ile nic innego nie wynika z Oferty, licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
1)    trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
2)    wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu,
3)    odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
4)    nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
6.    Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. 
7.    W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca, w oparciu o obowiązujące przepisy może wystąpić z roszczeniem o:
1)    zaprzestanie naruszeń lub usunięcia skutków naruszeń;
2)    naprawienia szkody wyrządzonej naruszeniem poprzez zapłatę dwukrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu bądź też poprzez zapłatę odszkodowania ustalonego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (wybór należy do Sprzedawcy)
3)    wydania korzyści uzyskanych w wyniku dokonania naruszenia.
8.    Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.
§9 NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
1.    Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany. 
2.    Reklamację należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). 
3.    Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Powyższe zasady mają zastosowanie także do reklamacji, o której mowa w §10.
4.    Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta. 
§10 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ 
1.    Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
2.    Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. 
3.    Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. 
4.    Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1)    doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów 
2)    Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 
3)    brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową; 
4)    brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; 
5)    z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 
5.    Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny. 
6.    Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy. 
7.    Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
1)    Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
2)    Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 
1.    Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG.
2.    Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.  W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
3.    Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku Umowy:
1)    o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2)    o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
4.    Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
5.    W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
§12 KONTO UŻYTKOWNIKA
1.    Sprzedawca, w ramach Strony może umożliwić Klientowi stworzenie Konta Użytkownika.
2.    Konto Użytkownika to indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony (o ile nic innego nie wynika z Oferty).
3.    Zakazane jest udostępnianie Konta Użytkownika innym osobom trzecim niż te, do których został przypisany dostęp. 
4.    Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika. 
5.    Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące  
możliwości utworzenia Konta Użytkownika lub w przypadku gdy Konto zostaje stworzone automatycznie – informacje o utworzeniu Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. 
6.    Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
7.    Klient może również samodzielnie usunąć Konto, potwierdzając w formie dwuetapowej poprzez wpisanie uprzednio ustalonego indywidualnego hasła do Konta i potwierdzenie usunięcia aktywując przesłany link na adres mailowy Użytkownika. 
8.    Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
9.    Zabronione jest korzystanie przez Użytkowników ze Strony lub Usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
10.    W przypadku korzystania ze Strony w sposób niezgodny Regulaminem, przepisami prawa, konto Użytkownika może zostać zablokowane.
11.    Użytkownik zostanie poinformowany o zablokowaniu konta za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
12.    Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
1)    z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
2)    bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
13. W przypadku niektórych Produktów oferowanych przez Sprzedawcę, Klient jest zobowiązany do utworzenia Konta Użytkownika na Platformie w celu skorzystania z Produktu. Klient zostanie poinformowany o konieczności utworzenia Konta Użytkownika w opisie Produktu lub podczas procesu zakupu. 
§13 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 
1.    Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2.    Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3.    Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. 
4.    Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
5.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§14 TREŚCI UŻYTKOWNIKA 
Niedopuszczalne Treści Użytkownika
1.    Zakazane jest zamieszczanie przez Użytkownika Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.
2.    Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania.
3.    Użytkownik nie może zamieszczać Treści, które:
1)    mają charakter terrorystyczny,
2)    są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, 
3)    mają charakter spamu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
4)    są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
5)    naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
6)    służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
7)    służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
8)    służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
9)    propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
10)    zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
11)    naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
12)    zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
13)    obrażają uczucia religijne.
4.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Sprzedawca:
1)    nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika lub
2)    podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
5.    Właściciel ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
Moderacja Treści Użytkownika
6.    Właściciel w każdej chwili może weryfikować Treści Użytkownika.
7.    Właściciel przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
8.    Weryfikacja może następować uprzedzająco lub następczo, tj. po opublikowaniu Treści - w zależności od rodzaju Treści Użytkownika i udostępnionych funkcjonalności.
9.    W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, Treść Użytkownika może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Użytkowników lub zostać usunięta z Serwisu lub w inny sposób może zostać ograniczona jej widoczność. Właściciel może też ograniczyć monetyzację ww. Treści. 
10.    Jeżeli Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, poza działaniami dotyczącymi możliwości usunięcia/zablokowania Treści lub ograniczenia w inny sposób ich widoczności i/lub monetyzacji Właściciel może dokonać usunięcia Konta Użytkownika albo tymczasowo lub trwale uniemożliwić Użytkownikowi możliwość korzystania z określonych funkcjonalności Serwisu.
11.    Właściciel ma obowiązek działać z należytą starannością, w sposób obiektywny, proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zgodnie z wolnością wypowiedzi i informacji oraz innych praw podstawowych i wolności. Właściciel  informuje o swojej decyzji wskazując jej uzasadnienie.
12.    W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Użytkownik, którego dotyczą podjęte działania, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]. 
Zgłaszanie Treści Użytkownika
13.    Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Właścicielowi obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).
14.    Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres do kontaktu podany we wstępie Regulaminu, w tym z wykorzystaniem formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do Regulaminu.
15.    Zgłoszenie, o którym mowa w postanowieniu powyżej, powinno zawierać:
1)    uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;
2)    wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
3)    imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
4)    oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
16.    Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne. 
17.    Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Właściciel przesyła Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).
18.    W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, Właściciel może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Właściciela, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
19.     Weryfikacja Treści Użytkownika przez Właściciela w związku ze zgłoszeniem następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pozwalającego na jego rozpatrzenie, chyba że z uwagi na rodzaj nielegalnych Treści, które są objęte zgłoszeniem oraz pilność działań, weryfikacja powinna nastąpić wcześniej (np. gdy Treści wiążą się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwa osób).
20.    Właściciel przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności. 
21.    Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Użytkowników. 
22.    W trakcie dokonywania weryfikacji Właściciel jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszym rozdziale.
23.    Po dokonaniu weryfikacji, Właściciel może trwale zawiesić lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu, Sprzedawca przywraca Treść Użytkownika do pierwotnego stanu. 
24.    W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Właściciel niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
25.    W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]
26.    W przypadku gdy z przyczyn technicznych lub operacyjnych, Właściciel nie może usunąć określonej informacji, Właściciel informuje o tym zgłaszającego.
27.    Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Właściciela. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany.
Procedura odwoławcza
28.    W przypadku, gdy:
a)    Właściciel nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;
b)    Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
c)    Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo,
d)    Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia Konta
e)    Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji,
Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.    
29.    Każda decyzja Właściciela, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i obejmować takie informacje, jak:
a)    wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
b)    fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Użytkownika lub osobę trzecią, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy Właściciela  oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
c)    w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
d)    jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za niedozwolone;
e)    jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
f)    jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących Użytkownikowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.
30.    Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres: [email protected]
31.    Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Właściciela. 
32.    Właściciel niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail. 
33.    Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
34.    W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja Właściciela jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, Właściciel niezwłocznie uchyla swoją decyzję.
35.    Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Właściciel/pod nadzorem personelu Właściciela.
§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.    W czasie trwania siły wyższej, strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
2.    Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
2.1.    O ile Regulamin nie stanowi inaczej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną, tylko wtedy, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie tych usług jest przez Sprzedawcę zawinione.
2.2.    Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia i szkody wynikłe z:
a)    niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisu
b)    niedozwolonego korzystania z Serwisu przez Użytkownika lub inną osobę,
c)    złośliwego lub naruszającego prawo działania lub zaniechania każdego użytkownika Internetu,
2.3.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wypełnienie przez Użytkowników formularzy w Serwisie, a w szczególności nie ponosi odpowiedzialności względem osób trzecich, których dane zostały dodane w formularzu Serwisu bez ich wiedzy i zgody.
2.4.    W przypadku poniesienia przez Sprzedawcę szkody wskutek dostarczenia przez Użytkownika treści i danych, o których mowa powyżej, Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
3.    W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
4.    W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
5.    W trakcie działania Serwisu, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, m.in. 
a)    zmiany polityk i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałania nadużyciom, 
b)    zwiększenie bezpieczeństwa i sprawniejszego technicznego działania  Serwisu, 
c)    zmiana zakresu świadczonych Usług,
d)    spełnienie obowiązków prawnych, administracyjnych lub innych określonych obowiązków, 
e)    zmiany przepisów prawa mające wpływ na Regulamin lub działalność Serwisu
Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie na nie mniej niż 14 dni przed ich wejściem w życie. Termin ten może nie zostać zachowany, jeżeli obowiązek regulacyjny lub zmiana przepisów prawa, jak również konieczność zapobieżenia nadużyciom lub zwiększenie bezpieczeństwa Serwisu będzie wymagała krótszego terminu powiadomienia. 
6.    Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
1)    stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
2)    wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
3)    powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy; 
4)    lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  http://ec.europa.eu/consumers/odr.
7.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę. 
8.    W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów będących konsumentami lub przedsiębiorcami na prawach konsumenta przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
9.    Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 11.
10.    Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 11.
11.    W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
12.    Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Polityce Prywatności– ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Wspomniane klauzule są umownymi zobowiązaniami pomiędzy firmami przesyłającymi dane osobowe, które nakładają na te firmy obowiązek ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych. Usługodawca przyjął Standardowe klauzule umowne, aby transfer danych, potrzebny do dostarczania, utrzymania i rozwoju naszych usług, odbywał się zgodnie z prawem. 
13.    Regulamin obowiązuje od dnia 27.01.2025 r.


Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasze dane do kontaktu: House of English Ewelina Gawlik - Olszewska spółka komandytowa, ul. Tarnowskich 13, 39 - 120 Sędziszów Małopolski, NIP: 818-17-30-679, REGON: 521093171, KRS: 0000950198, reprezentowana przez Ewelina Gawlik - Olszewska adres e-mail: [email protected]
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.      
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

________________________________________


Załącznik nr 2 – Wzór odstąpienia od umowy

Nasze dane do kontaktu: House of English Ewelina Gawlik - Olszewska spółka komandytowa, ul. Tarnowskich 13, 39 - 120 Sędziszów Małopolski, NIP: 818-17-30-679, REGON: 521093171, KRS: 0000950198, reprezentowana przez Ewelina Gawlik - Olszewska adres e-mail: [email protected]

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstępuję od umowy z dnia*... dotyczącej*/polegającej na*.....    

Imię i nazwisko, adres Klienta* ......................................................... 
Data* ......................................................... 
Podpis*......................................................... (o ile wysyłane w wersji papierowej)
* uzupełnić
________________________________________


Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji
Nasze dane do kontaktu: House of English Ewelina Gawlik - Olszewska spółka komandytowa, ul. Tarnowskich 13, 39 - 120 Sędziszów Małopolski, NIP: 818-17-30-679, REGON: 521093171, KRS: 0000950198, reprezentowana przez Ewelina Gawlik - Olszewska adres e-mail: [email protected]

FORMULARZ REKLAMACJI
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Produktu z Umową)
Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____ 
Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.  Niezgodność Produktu z umową polega na: _____________  
Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________
Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).
    
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data ......................* uzupełnić



Załącznik nr 4 – Zgłoszenie naruszenia dotyczące treści użytkownika

Jeśli zauważyłeś nielegalne treści, możesz je zgłosić zgodnie z warunkami naszego Regulaminu. 
*Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest House of English Ewelina Gawlik - Olszewska spółka komandytowa, ul. Tarnowskich 13, 39 - 120 Sędziszów Małopolski, NIP: 818-17-30-679, REGON: 521093171, KRS: 0000950198, reprezentowana przez Ewelina Gawlik - Olszewska adres e-mail: [email protected] Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 16 DSA zgodnie z Polityka prywatnośći
ZGŁOSZENIE NARUSZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI UŻYTKOWNIKA 
Data: ………………………
Dane zgłaszającego: ...................................................
Adres e-mail: ..............................................................
Zgłoszenie nielegalnych treści dotyczy Treści, które : 
Zaznacz odpowiednie
●    mają charakter terrorystyczny,
●    są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, 
●    mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
●    są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazującą na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
●    naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
●    służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
●    służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
●    służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
●    propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
●    zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
●    naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
●    zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
●    obrażają uczucia religijne.

Inne okoliczności uzasadniające uznanie treści za nielegalne:

……………………………………………………………………………………………………………………

Nielegalne Treści znajdują się (wskaż konkretny adres URL):
……………………………………………………………………………………………………………………

Dodatkowe informacje/ wyjaśnienia dot. nielegalnych Treści (wskaż dodatkowe informacje/okoliczności/dane, które pozwolą nam lepiej rozpatrzyć sprawę, wskaż je w tym miejscu:
……………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………

Oświadczenie Zgłaszającego:
Oświadczam, że zgłoszenie jest składane w dobrej wierze i przekonaniu co do tego, że informacje i zarzuty wskazane w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne (art. 16 ust. 2 lit. d Aktu o usługach cyfrowych).


……………………………………………
Podpis Zgłaszającego 
(o ile dotyczy)